Scopul Termenilor și Condițiilor

Termenii și Condițiile se aplică tuturor tranzacțiilor dintre bigsales.ro, Sat Muntenii de Sus nr. 123, 737512, Vaslui, România, (denumit în continuare bigsales.ro sau “Vânzător”) și Utilizator/Client* în versiunea valabilă în momentul efectuării unei tranzacții în magazinul online bigsales.ro.

Magazinul online disponibil la adresa de internet bigsales.ro este administrata de RACHITA COSOAN S.R.L. cu sediul în Sat Muntenii de Sus, Vaslui (Sat Muntenii de Su snr. 123, 737512, Vaslui) inregistrata la Registrul Comertului Vaslui, din Registrul Național Judiciar cu numărul J37/273/2011, CIF: adresa de e-mail: [email protected], număr telefon: (+40) 741 168 248, (număr taxat standard – conform tarifului operatorului).

Prezentul Regulament definește termenii și condițiile contractuale generale pentru vânzarea de produse Clienţilor de către bigsales.ro prin intermediul magazinului online bigsales.ro, precum și pentru furnizarea altor servicii suplimentare, prestate online, folosind site-ul bigsales.ro. Acceptarea Regulamentului este voluntară, însă în lipsa acesteia, clienții nu vor putea plasa comenzi sau accesa serviciile suplimentare oferite de bigsales.ro prin mijloace electronice, în special deschiderea și utilizarea Contului de Client. Acceptarea Regulamentului are loc în momentul în care clienții plasează comanda prin magazinul online bigsales.ro și/sau înainte de utilizarea altor servicii suplimentare disponibile pe bigsales.ro, inclusiv la momentul deschiderii Contului de Client.

Reguli Generale pentru utilizarea magazinului online bigsales.ro

-Magazinul online poate fi folosit doar de către persoanele care au vârsta peste 18 ani.   

– Accesul la magazinul online este permis persoanelor sub vârsta de 18 ani doar cu consimțământul părinților sau tutorelui legal.

– Prin înregistrarea pe site, exprimi acordul tău pentru transferul datelor personale. Este necesar să obținem consimțământul tău pentru a procesa datele personale iar, în absența acestuia, nu vei putea utiliza magazinul online. Detaliile referitoare la tipul și modalitatea de prelucrare a datelor personale sunt explicate în Politica de Confidențialitate disponibilă aici.

– În scopul verificării și confirmării corectitudinii datelor tale înregistrate în magazinul online, îți vom trimite un e-mail imediat după înregistrare. Te rugăm să verifici și să confirmi informațiile furnizate în e-mailul respectiv.

– Magazinul online al vânzătorului reprezintă o platformă care oferă un catalog de produse. Prin prezentarea acestor produse în magazinul online, vânzătorul invită clienții să achiziționeze produsele respective și să încheie un contract de vânzare, denumit în continuare „Comandă”.

– Limba contractată este exclusiv limba Română.

Informaţii despre magazinul online bigsales.ro

În oferta magazinului online bigsales.ro se găsesc produse ale mărcilor premium, în special îmbrăcăminte și încălțăminte pentru femei, bărbați și copii. Ne străduim să furnizăm o descriere detaliată pentru produsele noastre. Pe pagina fiecărui produs de pe site veți găsi informații precum denumirea, fotografii, prețul, informații despre mărime, marcă, compoziția materialului și alte detalii utile. De obicei, veți găsi și informații despre dimensiunile reale ale produsului.

Prețurile afișate în magazinul online bigsales.ro includ toate impozitele și taxele vamale (valoare brută). Costurile de livrare vor fi adăugate la prețul produsului în funcție de opțiunea selectată de client. Modalitățile și costurile de livrare pot fi verificate aici.

Reguli Generale privind efectuarea comenzilor pe bigsales.ro

Contractul de vânzare a produsului prin intermediul magazinului online bigsales.ro (vânzare la distanță) între bigsales.ro și Client este finalizat pe baza comenzii plasate de Client prin intermediul magazinului online bigsales.ro.

Pentru a plasa o comandă nu este necesar să aveţi un Cont de Client.

Când plasează comanda, Clientul selectează produsele dorite și detaliile referitoare la măsură și culoare (dacă este cazul), precum și cantitatea dorită (exprimată în bucăți) a produsului comandat. În plus, Clientul are opțiunea de a alege modalitatea de plată și de livrare a comenzii.

Instrucțiuni detaliate privind plasarea comenzii

Timpul total de procesare a unei comenzi este de maximum 30 de zile de la data în care Clientul plasează comanda. Cu toate acestea, echipa bigsales.ro depune toate eforturile pentru a finaliza comenzi cât mai rapid posibil.

Procesarea comenzii se desfășoară conform următorului program (cu toate acestea, nu poate fi garantat):

  • Livrarea se poate face exclusiv pe teritoriul României.
  • În cazul comenzilor plătite în avans, acestea vor fi procesate și expediate în termen de o zi de la primirea plății de către Client. Timpul de livrare al coletului de către curier, începând din momentul expedierii, este estimat la 5 zile.
  • În cazul comenzilor plătite la ridicare, acestea vor fi procesate și expediate (sau pregătite pentru ridicare) într-un termen de o zi de la plasarea comenzii de către Client.
  • Livrarea se va face la adresa de expediere indicată de client.

În situația în care bigsales.ro întârzie în realizarea comenzii (adică au trecut 30 de zile de la plasarea comenzii), Clientul are dreptul de a stabili un nou termen pentru livrarea produselor. În cazul în care și acest termen este depășit fără ca livrarea să se fi efectuat, Clientul are dreptul de a se retrage din contract.

Reamintim că proprietatea asupra produsului comandat revine Clientului doar după ce acesta a achitat integral prețul către bigsales.ro.

Contul de Client

Contul de Client înregistrat pe platforma bigsales.ro reprezintă un serviciu suplimentar oferit de bigsales.ro pe o durată nedeterminată. Deschiderea și utilizarea Contului de Client sunt gratuite. Clientul are posibilitatea să renunțe la acest cont în orice moment.

Procesul de înregistrare a unui Cont de Client este simplu și presupune furnizarea doar a informațiilor personale de bază, cum ar fi numele și prenumele, un număr de telefon, adresa de e-mail și adresa de contact, adresa de livrare și facturare.

Ȋnregistrarea pe site se poate face înainte de a începe căutarea produselor sau după selectarea produselor. Pentru înregistrare faceți clic pe butonul „Contul Meu”, apoi veți fi direcționat către introducerea de date personale. Cu ocazia înregistrării aveti şi posibilitatea de a va abona la newsletterul. De asemenea, vă puteţi dezabona sau schimba setările aplicabile acestei opțiuni în orice moment.

După adăugarea în coș a produselor dorite, mergeți pe pagina coșului și veți putea vizualiza tot conținutul acestuia şi tot din această secţiune puteti finaliza comanda pe butonul „Finalizează comanda”.

Formularul de înregistrare se completează o singură dată, ulterior trebuie doar să vă autentificați în cont.

Se pot face achiziţii în magazinul nostru online şi fără înregistrare, în calitate de utilizator, furnizându-ne datele necesare plasării unei comenzi online (nume și prenume, adresa de livrare & adresa de facturare, număr telefon și e-mail).

Pentru orice nelămuriri: adresa de e-mail [email protected] sau la numărul de telefon 0741.168.248.

Procesul de achiziţie

Alege produsul dorit din gama de produse disponibile, cu un clic pe butonul „Adaugă în coș”, care se găseşte în pagina de produs. Selectarea produsului și adăugarea acestuia în coș nu este echivalent cu plasarea unei comenzi.

Produsele adăugate în coșul de cumpărături pot fi vizualizate accesând butonul “Coșul de cumpărături”, care se află în partea de sus a site-ului. Tot de aici poți elimina produsele din coș sau schimba cantitatea acestora.

Pentru plasarea unei comenzi, se dă clic pe butonul “Finalizează comanda”.

Tot din pagina “Coșul de cumpărături” se poate selecta metoda de livrare dorită și adresa unde dorești să livrăm comanda. Vă rugăm să vă asiguraţi că toate datele de livrare și de contact furnizate sunt complete și corecte în caz contrar poate fi afectat procesul de livrare.

Plata se poate face: numerar la livrare sau plata online cu cardul prin PayU (Visa/MasterCard).

Dând clic pe butonul “Plasați comanda”, vă exprimaţi dorința fermă de a achiziționa produsele din coșul de cumpărături. Înainte de a plasa comanda este necesar să bifeaţi căsuța în care vi se solicită exprimarea acordului privind Termenii și Condițiile aplicate pe site.

Este considerată comandă ferma orice comandă plasată, pentru anulare vă rugăm să ne scrieţi la adresa de mail [email protected] sau să ne contactaţi la numărul de telefon 0741.168.248.

         În cazul în care doriţi să modificaţi comanda plasată, este necesar să o anuleţi pe cea plasată să plasaţi o nouă comandă, urmând toți pașii inițiali.

Clientul are dreptul de retragere (să renunțe la comandă), drept care nu este afectat de procesul menționat mai sus.

Odată finalizată comanda, Vânzătorul va trimite un email de confirmare plasare comandă (nu este o confirmare a vânzării). Pentru a confirma vânzarea se transmite un al doilea e-mail de confirmare a expedierii comenzii.

Vânzătorul vă poate contacta (telefonic sau pe email, dacă acestea sunt corecte) pentru a clarifica orice aspecte cu privire la livrare sau produse. Numărul de telefon și adresa de email nu vor fi folosite în scopuri promoționale fără acordul dumneavostră.

Clientul îşi poate declara intenția de a renunța la comandă, conform cu politica de retur disponibilă pe prima pagină a magazinului online bigsales.ro.

Prețuri

Prețul produselor din magazinul oline bigsales.ro sunt exprimate în LEI și includ toate taxele.

Suplimentar, există costul pentru transport, acesta poate fi influențat de valoarea comenzii sau metoda de livrare. Prețul pentru transport este afişat separat de preţul produselor, şi va fi afișat înainte de plasarea comenzii.

Vânzătorul își rezervă dreptul legal de a modifica prețurile produselor din magazinul online, să ofere discounturi sau să adauge produse noi în ofertă.

Disponibilitatea produselor

Produsele afişate în magazinul online bigsales.ro sunt în general disponibile. În rarele situațiile în care un produs este comandat de mai mulți clienți în acelaşi timp, Vânzătorul nu are posibilitatea de a expedia produse daca acestea nu mai sunt disponibile. În acea situaţie, Clientul va primi o notificare pe email că produsul pe care l-a comandat nu mai este disponibil şi prin urmare a fost eliminat din comandă/factură. Livrarea produselor se realizează în limita stocurilor disponibile iar clientul va plăti doar produsele livrate.

Modalităţi de plată

  • Plata în sistem ramburs

În acest caz, prețul produselor comandate şi costurile aferente transportului/livrării (dacă este cazul) sunt achitate la livrarea coletului de către curier.

  • Plata cu card bancar

Plata comenzii poate fi efectuată în siguranță, folosind orice card Visa sau Mastercard, prin intermediul procesatorului WooCommerce Payments. Înainte de a efectua plata, te sfătuim să verifici la banca emitentă a cardului pentru a te asigura dacă acesta poate fi utilizat pentru plăți online.

Procesul de plată se desfășoară pe o pagină securizată, conform celor mai înalte standarde, inclusiv 3D Secure, și nu se percepe nici un comision pentru tranzacții.

După ce confirmi comanda, vei fi direcționat către pagina procesatorului WooCommerce Payments, unde vei introduce detaliile cardului și vei putea finaliza tranzacția. Dacă plata a fost efectuată cu succes, vei fi redirecționat către site-ul nostru și vei primi un mesaj de confirmare a plății. În cazul în care tranzacția nu a fost finalizată, vei fi redirecționat către site-ul nostru și vei fi informat că plata nu a fost efectuată. Ai opțiunea de a repeta operațiunea de plată sau de a alege o altă modalitate de plată.

Informațiile confidențiale ale cardului tău de plată sunt transmise în mod criptat prin rețeaua de internet, utilizând protocolul SSL și sistemul PCI, cele mai avansate tehnologii de criptare disponibile în prezent. Siguranța datelor tale în timpul procesului de achiziție de pe site-ul nostru este garantată de procesatorul de carduri de plată, iar toate operațiunile de plată sunt procesate pe serverele acestuia.

Pentru a asigura securitatea, în niciun moment datele cardului tău de plată nu sunt accesibile sistemului nostru, ci sunt exclusiv procesate de serverele procesatorului de plăți.

CONFIRMAREA COMENZILOR

Odată ce prezenţa produselor din comandă este confirmată în depozitul nostru, ele ajung în procedura de pregătire și livrare.

Vânzătorul va trimite un email sau un telefon de confirmare. Dacă există în comandă unul sau mai multe produse care nu sunt disponibile, tot pe mail sau telefonic se va comunica care din produse pot fi livrate și care sunt anulate.

Din această etapă, comanda ta va fi livrată în aproximativ 5 zile lucrătoare.

LIVRAREA COMENZILOR

Comanda pregătită pentru livrare va fi preluată de un curier și va fi trimisă către adresa indicată. Curierul o să vă contacteze pentru a stabili data livrării și se pot discuta cu acesta detalii referitoare la orarul sau eventuale modificări de adresă. Coletele ajung in general intre 2 – 5 zile.

Ȋn caz de dificultăți în primirea coletului, vă rugăm să ne contactaţi la numărul de telefon 0741168248 sau pe adresa de e-mail [email protected].

Curierul va livra coletele la adresa de livrare furnizată în momentul efectuării comenzii. Vă rugăm să asiguraţi prezența unei persoane la acea adresă, care să primească coletul și să plătească contravaloarea acestuia (în cazul în care aţi optat pentru plata ramburs).

La primirea coletului, este important a se verifica aspectul exterior al acestuia și să vă asiguraţi că nu există deteriorări vizibile. Dacă se observă că pachetul este grav deteriorat și sunt suspiciuni că produsul ar putea fi afectat, puteţi refuza primirea coletului. În acest caz, vă rugăm să ne informaţi imediat și să urmaţi pașii descriși în secțiunea „Reclamații” de mai jos. Dacă pachetul nu prezintă deteriorări vizibile, puteţi prelua coletul și să semnaţi confirmarea de primire pusă la dispoziție de către curier. Curierul are obligația să predea personal fiecare colet și să revină în cazul în care este necesar.

În general, dacă curierul nu te găsește la adresa specificată, va suna la numărul de telefon furnizat în momentul plasării comenzii și va stabili împreună cu dumneavoastră o nouă dată de livrare a coletului.

Dacă, în ciuda acestor demersuri, curierul nu te poate găsi la adresa indicată, coletul va fi returnat la noi.

Costul transportului standard pentru comenzile cu valoare sub 500 lei este:

  • 20 lei pentru plata cu cardul,
  • 20 lei pentru plata ramburs (inclusiv costul transportului și costul procesării comenzii),

Transportul este gratuit pentru comenzile cu valoare mai mare de 500 lei, cu excepția situațiilor în care există campanii speciale la momentul plasării comenzii, care oferă gratuitatea transportului indiferent de valoarea comenzii.

Retragerea din contract (comandă)

Conform prevederilor OUG nr. 34/2014, aveţi dreptul de a vă retrage din contract, prin denunțare unilaterală, fără a fi nevoie de un motiv, într-un termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice.

Perioada de retragere se calculează începând de la momentul în care dumneavostră sau o altă persoană desemnată (cu excepția curierului) preia coletul. Data livrării coletului și ziua în care se împlinește termenul nu sunt incluse în calculul celor 14 zile.

Pentru a-ți exercita dreptul de retragere, este necesar să completaţi formularul de retur disponibil pe site-ul nostru bigsales.ro în secţiunea “Politica de retur”.

În cazul în care vă retrageţi din contract, vom returna în mod prompt contravaloarea comenzii achitate într-un termen de maximum 14 (paisprezece) zile calendaristice de la primirea notificării de acceptare a returului. Clientul suportă costurile directe de returnare ale produsului.

Vânzătorul nu va efectua rambursarea până nu primește o notificare că produsele returnate au fost acceptate. Vânzătorul poate amâna rambursarea până la primirea produselor returnate și a accesoriilor acestora sau până când se furnizează o dovadă că produsul/produsele au fost returnate în stare corespunzătoare, oricare eveniment are loc în primul rând.

În cazul retragerii/denunțării conform cerințelor de timp și formă menționate mai sus, aveţi obligația de a returna produsele în starea în care au fost primite, nemodificate, nepurtate (cu excepția probei), curate (fără a fi spălate/curățate), fără pete, zgârieturi sau alte deteriorări, cu etichetele intacte și în ambalajul original, în termen de maximum 14 (paisprezece) zile de la anunțarea deciziei de retragere.

Retur – garanția comercială

Pe lângă dreptul legal de retragere din contract, Vânzătorul oferă un drept voluntar de returnare a mărfurilor achiziționate în termen de 30 de zile de la primirea produselor – garanția comercială asumată de Vânzător.

Datorită garanției comerciale, se poate solicita returnarea produselor chiar și după expirarea celor 14 zile. Cu posibilitatea solicitării unui retur în termen de 30 de zile începând cu ziua în care aţi primit coletul, dumneavoastră sau o altă persoană desemnată, în afara curierului, a preluat coletul. Data livrării coletului și ziua când expiră termenul sunt incluse în calculul celor 30 de zile.

Pentru a iniția un retur, este suficient a se completa formularul de retur pe site-ul nostru bigsales.ro în secţiunea “Politica de retur”. Clientul suportă costurile directe de returnare ale produsului.

În cazul garanției comerciale, sunteţi obligat să returnaţi produsele în starea în care le-aţi primit, fără modificări, nefolosite (cu excepția probării), curate (fără a fi spălate/curățate), fără pete, zgârieturi sau alte deteriorări, cu etichetele intacte și în ambalajul original în care au fost livrate. În caz de seturi de produse, trebuie returnat întregul set în starea în care a fost livrat. Dacă aţi primit și un produs cadou odată cu livrarea, acesta trebuie returnat, de asemenea. Orice produs trebuie returnat împreună cu toate accesoriile sale, care trebuie să fie în stare corespunzătoare, în conformitate cu produsul în sine.

Nu se acceptă returnarea produselor care, prin natura lor, inclusiv din motive de igienă/sănătate publică, nu pot fi returnate, cum ar fi lenjeria intimă, costumele de baie, ciorapii și produsele cosmetice desigilate.

Dacă produsele nu sunt returnate în starea corespunzătoare, conform detaliilor menționate mai sus, clientul este responsabil pentru deprecierea acestora, iar suma care îți va fi rambursată de către Vânzător va fi diminuată în consecință. Clientul este responsabil pentru orice diminuare a valorii produselor rezultată din utilizarea acestora într-un mod care nu este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea acestora.

Opțiunea de schimb sau înlocuire nu este disponibilă. În cazul în care un produs nu vi se potrivește, va trebui să făcut un retur conform instrucțiunilor prezentate în acești Termeni și Condiții și să plasaţi o nouă comandă.

Garanția de conformitate

Produsele disponibile în magazinul online sunt noi și nu prezintă defecte. Cu toate acestea, în cazul în care produsele prezintă defecte, Vânzătorul va fi responsabil pentru acestea.

Vă rugăm să acordaţi atenție culorilor produselor și să aveţi în vedere că, din cauza setărilor propriului calculator sau dispozitiv electronic, culorile reale ale produselor livrate pot să difere ușor față de ceea ce aţi văzut pe calculatorul sau dispozitivul electronic personal în momentul plasării comenzii. Aceste diferențe de culoare nu pot fi considerate neconformități.

Garanția de conformitate a produselor este valabilă timp de 2 ani de la data livrării.

Dacă constați defecte la produse în termen de cel mult 2 zile lucrătoare de la livrare sau în timpul perioadei de garanție, conform legislației române în vigoare, vă rugăm să ne trimiteți o reclamație prin e-mail la adresa [email protected] sau prin formularul de contact disponibil pe site și să returnaţi produsele în conformitate cu procedura descrisă în Termenii și Condițiile noastre.

În cadrul reclamației, vă rugăm să ne furnizaţi numărul comenzii, numele și adresa, împreună cu o scurtă descriere a motivului returului.

Vânzătorul va examina reclamația în termen de 14 zile și va comunica rezultatul.

În cazul în care reclamația este considerată întemeiată, pentru produsele cu defecte, vom rambursa Prețul plătit împreună cu taxele de livrare (dacă au existat în momentul livrării comenzii) în termen de 14 zile de la soluționarea reclamației.

În cazul în care reclamația este considerată neîntemeiată, vom returna produsele împreună cu o notă explicând faptul că reclamația a fost găsită neîntemeiată, fără alte obligații din partea noastră.

În cazul rambursării, se vor aplica prevederile corespunzătoare din Termenii și Condițiile noastre.

Fiecare achiziție efectuată pe site-ul nostru este însoțită de o dovadă a achiziției, iar factura poate fi descărcată din contul de client. bigsales.ro nu este responsabilă pentru furnizarea de date incorecte de către Client.

Reclamaţii

Dacă observaţi că coletul livrat de curier prezintă deteriorări vizibile, cum ar fi părți rupte sau colet strivit, vă sfătuim să nu acceptați primirea coletului. În acest caz, te rugăm să ne sunaţi la numărul de telefon 0741.168.248 sau să ne trimiteți un e-mail la adresa [email protected], furnizându-ne datele dumneavoastră (nume, prenume, telefon, e-mail și informații despre comandă), și menționând motivul pentru care aţi refuzat primirea coletului.

Pentru întrebări sau nelămuriri, vă rugăm să ne contactaţi la numărul de telefon 0741.168.248 sau să ne trimiteți un e-mail la adresa [email protected], programul nostru de lucru este de luni până vineri, între orele 09:00 și 17:00. În zilele de sâmbătă, duminică și în sărbătorile legale, suntem închisi.

Dacă aţi preluat coletul și, după deschiderea acestuia, aţi constatat că produsele comandate nu corespund celor solicitate, prezintă defecte sau datele de pe factură nu sunt corecte, vă rugăm să ne contactaţi în termen de maxim 48 de ore de la primirea coletului la numărul 0741.168.248 sau să ne trimiteți un e-mail la adresa [email protected], furnizându-ne datele dumneavostră (nume, prenume, telefon, e-mail și informații despre comandă) și descriind problema întâmpinată. O să vă oferim informații cu privire la pașii pe care trebuie să-i urmaţi pentru a rezolva aceste probleme în cel mai scurt timp posibil. În funcție de caz, o să vă furnizăm formularul de retur al produselor achiziționate sau alte documente necesare.

Detaliile referitoare la garanții și retururi pot fi verificate în secțiunea “Politica de retur” a site-ului nostru, în conformitate cu prevederile Legii 449/2003 și OG 34/2014.

Modificări ale Termeniilor și Condițiilor

Vânzătorul are dreptul să modifice unilateral Termenii și Condițiile în cazul în care este necesar pentru a se conforma modificărilor aduse cadrului juridic sau tehnic.

În situația în care, din orice motiv, o clauză din acești Termeni și Condiții este declarată nulă, inaplicabilă sau nevalabilă, aceasta va fi înlocuită cu o clauză validă care să aibă un sens cât mai apropiat de clauza inițială.

Nulitatea sau ineficacitatea unei clauze sau prevederi din acești Termeni și Condiții și/sau din Contract nu va afecta valabilitatea sau aplicabilitatea celorlalte clauze sau prevederi, care vor rămâne în vigoare și vor fi aplicate în continuare, nemodificate.